Heeft u een vraag voor ons?

Wij helpen u graag verder!

Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Contacteer ons!

Kan ik met de huidige COVID-19 maatregelen nog bij jullie terecht? (laatste update oktober 2021)

  • Vrije toegang: Onze winkel is vrij toegankelijk zonder afspraak.
  • Mondmasker advies: Een mondmasker dragen is niet meer verplicht bij het bezoeken van een winkel. We adviseren het dragen van een mandmasker.
  • Handhygiëne: Desinfecterende hand-gel zal op meerdere plaatsen in de winkel beschikbaar zijn.
  • Ziek of symptomen blijf thuis!: Heeft u symptomen of voelt u zich niet lekker, stel uw bezoek uit en raadpleeg de dokter.
  • Geen toegang tot de werkplaats: Door de beperkte ruimte en moeilijk te ventileren omgeving blijft onze werkplaats actief achter gesloten deuren. Meld u in de winkel voor herstellingen.
  • Testrijden en kleding passen: Testrijden is weer mogelijk (bij droog weer) met geselecteerde fietsen. Kleding passen is mogelijk, is het stuk niet goed dan nemen wij het graag aan om het op de correcte manier te reinigen.

Samen gaan we voor veilige en lokaal shoppen.

Bieden jullie fiets-leasing aan?

Indien u werknemer bent in een bedrijf dat fietsleasing aanbied dan kan u bij ons terecht wanneer u bedrijf samenwerkt met een van volgende partners: 

  • Team Cyclis
  • C-Tec
  • KBC auto-lease
  • Lease A Bike
  • O2O

Bent u werkgever en denkt u na over hoe uw bedrijf kan bijdragen in filevrij en ecologisch woon-/werkverkeer? Biedt dan fietsleasing aan en contacteer ons, wij helpen u graag met de geschikte lease-oplossing met onze partners.

Als particulier klant kan u ook altijd gebruik maken van een fietslening. Verschillende banken bieden deze leningen aan. Wij voorzien graag de hiervoor nodige offerte waarmee u naar de bank van keuze kan gaan.

Kan ik ook met mijn fiets terecht voor herstelling als jullie het merk niet verdelen?

Een fiets is een fiets, en onderdelen bekomen is geen probleem. Voor al u fietsherstellingen kan u dus terecht bij ons ongeacht het merk van u fiets.

Meld u in de winkel waar wij de nodige herstellingswerken en uw gegevens noteren, wij brengen de fiets naar de werkplaats en brengen u later op de hoogte wanneer deze klaar is. We doen ons best elke herstelling klaar te hebben binnen één à twee werkdagen.

E-bikes zijn een kleine uitzondering. Sommige E-bikes komen met merk-gebonden accu's, motoren of sensoren en deze zijn niet altijd verkrijgbaar maar we bekijken graag wat we voor u kunnen betekenen. E-bikes met Bosch of Shimano Steps ondersteuning of van de fietsen van de Juncker group (Sparta, Batavus & Koga) zijn altijd welkom, wij zijn namelijk een officieel servicepunt van deze merken.

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden in jullie winkel?

Je aankoop of herstelling betalen kan met volgende systemen of waardebonnen,

  • Cash
  • Bancontact (Maestro)
  • Payconiq
  • Eco-cheques (Zowel digitaal als vouchers van alle maatschappijen)
  • Cadeaucheques van Gemeente Rijkevorsel
  • Natuurlijk onze eigen cadeaucheques

Grote aankopen zoals je nieuwe fiets kunnen ook betaald worden d.m.v. bank overschrijving.

Hoeveel garantie heb ik bij aankoop van een nieuwe fiets?

Al onze fietsen genieten een garantieperiode van 2 jaar. Naar gelang het merk kan deze garantie ook langer zijn of uitgebreider. Verschillende fietsmerken bieden een supplement garantieverlenging aan (voorwaarden verbonden).

Ook op nieuwe accu's voor u e-bike krijgt u garantie. Merken als Bosch en Shimano geven 2 jaar garantie op nieuw aangekochte accu's.

Naast de garantie krijgt u bij aankoop van een nieuwe fiets bij ons ook nog drie terugkom momenten ter controle het eerste jaar na aankoop. Voor alle voorwaarden en meer informatie contacteer ons of bezoek onze winkel.

foot-logo
  • Stevennekens 179
  • 2310 Rijkevorsel
  • BTW: BE 0737 845 346
Openingsuren
  • Dinsdag t/m vrijdag
  • 09:00-12:00 & 13:00-18:00
  • Zaterdag
  • 09:00-12:00 & 13:00-17:00
  • Zon-, maan,- & feestdagen
  • Gesloten

Ontwerp door Bert Hofmans | Ontwikkeling door CodeCraft